Közösségi média marketing a Facebookon keresztül - működő stratégiák!
A közösségi média marketing számos vállalkozás hasznos eszközévé vált, hogy népszerűsítse magát, és egyik közösségi média platform sem népszerűbb, mint a Facebook. Manapság a Facebook marketing valóban segíthet abban, hogy a legtöbbet hozza ki vállalkozásából, de csak akkor, ha megfelelő információval rendelkezik. Olvasson tovább és tanuljon.
Rendszeresen frissítse Facebook oldalát. Ne habozzon minden reggel új frissítést közzétenni, ha úgy találja, hogy előfizetői naponta legalább egyszer ellenőrzik a Facebookot. Ha előfizetői valószínűleg nem gyakran ellenőrzik a Facebookot, osszanak meg hetente egy frissítést, nehogy elárasszák őket túl sok frissítéssel.
Ügyeljen arra, hogy fokozottan figyeljen a Facebookon közzétett információ mennyiségére. Ha csak időnként beszél, sok felhasználó unatkozik, és máshol keres kielégítést. A túl sok hozzászólás sem jó dolog, mivel sokan kétségbeesésként fogják olvasni. Tegyen meg mindent, hogy megtalálja a megfelelő egyensúlyt.
Használja a Facebookon rendelkezésre álló összes lehetőséget, amikor azt használja vállalkozásának forgalmazására. Annyiféle módon testreszabhatja az oldalt, a legfontosabb, hogy pontosan tudja, melyek ezek a lehetőségek. Ha segítségre van szüksége, számos webhely, köztük a Facebook is betekintést nyújthat.
Próbáljon ki néhány Facebook hirdetést a vállalkozása számára. Az oldalán való közzététel csak eddig tart. Ha még több ügyfelet szeretne szerezni, használjon Facebook hirdetéseket. Nem drágák és segíthetnek.
Ha képeket szeretne megosztani a rajongótáborával, győződjön meg arról, hogy pontosan tudja, kit vagy mit ábrázol. Egy személy képét közzétenni és azt mondani, hogy valaki más, nagyon szörnyű. Lehet, hogy az emberek azt gondolják, hogy nem egyének a szemében.
Kérje meg rajongóit, hogy vegyenek részt a Facebook oldalán folyó beszélgetésben. Minél több elkötelezettséggel és interaktivitással rendelkezik, annál valószínűbb, hogy több rajongót szerez a folyamat során. Hagyja, hogy a jelenlegi rajongói elvégezzék a nehéz emelést! Beszélgetésük más emberek érdeklődését váltja ki.
Próbáljon Facebook hirdetéseket használni. A Facebookon keresztül fizetett hirdetések segíthetnek vállalkozásának, mivel lehetővé teszik a közönség különböző célzását. Megadhatja a közönség nemét, korcsoportját, helyét és egyebeket. Igényeinek megadásakor tetszés szerint lehet keskeny vagy széles. Állítsa be a kampány költségkereteit és az ajánlati árakat, hogy annyi címsort, képet és hirdetésmásolatot teszteljen, amennyit csak akar. Ha a kampány nem működik, azonnal leállíthatja, hogy ne költsön rá túlzottan.
Soha ne hagyatkozzon senki más tanácsára, hogy mikor a legjobb alkalom az oldal frissítésére. Bár egy nonprofit szervezet hétvégén jótékonyabbnak találhatja az embereket, ez nem jelenti azt, hogy ügyfelei valójában nem nézik meg az oldalt a munkahelyen. Végezzen saját kutatást, hogy kitalálja, mikor kell közzétennie.
Könnyítse meg a Facebook oldala látogatóinak az előfizetést vagy az oldal kedvelését. Ha valami értékeset ad a közönségnek a regisztrációhoz, akkor folyamatos beszélgetéseket folytathat azokkal, akik érdeklődést mutattak. Fontolja meg a versenyt vagy nyereményjátékot.
Legyen tisztában azzal, hogy mi a célja egy Facebook oldalnak. Ne csak Facebook oldalt használjon, mert mindenki más ezt teszi. Használja az oldalt, hogy kapcsolatban maradjon az ügyfelekkel? Vagy azt szeretné, hogy legyen egy fórumuk, amellyel kapcsolatba léphetnek Önnel? A Facebook oldal azt jelenti, hogy az új értékesítések generálására más beállítás lesz, mint a meglévő ügyfelek számára.
Amint azt ebben a cikkben korábban kifejtettük, a Facebook marketing nagyszerű kitettséget nyújthat vállalkozásának, feltéve, hogy tudja, mit csinál. Használja a fent említett tippeket és trükköket vállalkozása beindításához. Egy kis erőfeszítés most megtérül az úton.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.