Egyszerű lépések az e -mail marketing megkezdéséhez
Az e -mail hatékony módja lehet vállalkozásának forgalmazásának, de tudnia kell, hogyan teheti kiemelkedővé üzeneteit a naponta küldött millió más közül. A következő cikkben megtanulja, hogyan kell áttörni ezt a spam -zárat, és felkelteni az emberek figyelmét.
Ha van ügyfele, akinek születésnapja van, győződjön meg arról, hogy elküld egy utólagos e -mailt, amely boldog születésnapot tartalmazó üzenetet tartalmaz. Töltsön fel egy kérést az e -mailben, amely arra utasítja ezt a személyt, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely azt mondja neki, hogy előfizető lehet, ha rákattint.
Használjon minél több forrást, hogy minél többet megtudjon az e -mail marketingről. A témával kapcsolatos könyvek elérhetők a könyvtárakban és az interneten. Meg kell próbálnia részt venni a helyi e -mail marketing órákon és workshopokon is.
E -mailek küldésekor használjon A/B tesztelési stratégiákat. Fogjon egy e -mailt, és válasszon két különböző tárgysort az adott e -mailhez. Ossza fel levelezőlistáját két csoportra, és küldje el mindegyik csoportnak az e -mailt, de eltérő tárgysorral. Láthatja, hogy mely tárgysorok ösztönzik az embereket az e -mailek megnyitására, és melyeket kerülje el.
Ne küldjön fontos marketingüzeneteket túl közel a nagy ünnepekhez. Az emberek gyakran nem dolgoznak, és családdal vannak elfoglalva, nem ellenőrzik az e -mailjeiket. Természetesen, mint mindig, ez alól is vannak kivételek. Az ilyen kivételek közé tartozhatnak a fekete péntek promócióit tartalmazó e -mailek vagy más üzenetek, amelyek egy adott ünnep körül állnak.
A színsémának következetesnek kell lennie, és tükröznie kell a márkáját. Ha színei mindenhol megtalálhatók, amatőrnek tűnhet, és erőfeszítései nem biztos, hogy elérik a kívánt eredményt. Kereshet olyan oldalakat, mint a COLOURlovers, ha jó ötletekre van szüksége az induláshoz.
Használjon passzív és aktív visszajelzést az e -mail marketing jobbá tételéhez. Az aktív visszacsatolás pontosan az, amire számíthat: felmérések vagy kérdőívek formájában kérdezheti meg az olvasók véleményét. A passzív visszajelzéseket általában nem látják az olvasók. Számos eszköz és szoftver áll rendelkezésre, amelyek megmondják a legnagyobb figyelmet kapó linkeket.
Valójában fontolja meg, hogy a marketing hírleveleiben hol helyezi el a linkeket. Például nem szeretné elküldeni az olvasókat az e -mailjeitől, mielőtt cselekvésre ösztönzi őket. Azt sem szeretné, hogy a kiemelt linkeket az e -mail végére tegye, ahol figyelmen kívül hagyhatják azokat.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tájékoztatnia kell őket, hogy mire számíthatnak. Mondja el az előfizetőknek, hogy milyen gyakran számíthatnak rá, és milyen típusú közléseket fognak küldeni nekik. Ha az elküldött levelek mennyiségére számítanak, kevésbé valószínű, hogy csalódást okoznak és leiratkoznak.
Mutassa meg ügyfeleinek, hogy értékeli az idejüket, és csak olyan e -maileket küld nekik, amelyek értékes információkat kínálnak. Tisztelje intelligenciáját és küldjön hasznos információkat, ne csak értékesítési helyeket. Próbáljon meggyőződni arról, hogy minden küldött e -mail egyedi kedvezményeket, ajánlatokat, kuponokat vagy csak hasznos és felvilágosító ismereteket tartalmaz.
Ajánljon fel egy bónuszt, például kupont, kedvezménykódot vagy más ajándékot, cserébe azért, hogy feliratkozzon az e -mail levelezőlistájára. Az emberek szeretnek ingyenes dolgokat kapni. Az e -mail cím alacsony értékű az ügyfél számára, de nagy érték az Ön számára, mint vállalkozó. Az emberek szívesen cserélik az elérhetőségüket, cserébe 10% kedvezményt kapnak a következő vásárlásukból.
Az e -mail hatékony felhasználása a vállalkozás népszerűsítéséhez bonyolult lehet, de könnyebb, ha már tudja, mit csinál. Ha megfelelően végzi, az e -mail marketing drámai módon növelheti láthatóságát. Használja jól az ebben a cikkben tanult tippeket és technikákat, hogy több ügyfelet szerezzen vállalkozása számára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.