Erősítse meg cikkének marketingjét ezekkel a remek ötletekkel!
Sok olyan cikk marketing marketing taktika létezik, amelyekről valóban nem tud, de ez nem azért van, mert túl nehéz megtanulni őket. Az igazság az, hogy a legtöbb forrás, amelyet ellenőriz, csak ugyanazokat a régi sorokat tolja önre. Ebben a cikkben bemutatunk néhány olyan dolgot a cikkek marketingjéről, amelyeket máshol nem talál.
Biztosítsa a cikk közönségének releváns és hasznos tartalmat. Senki nem akar olyan cikket olvasni, amely időpocsékolás, és az ügyfelei sem különbek.
Tartsa szem előtt az olvasó figyelmét. Senki sem szereti olyan cikket olvasni, amelynek bekezdéseit csak tovább drónozzák. Tökéletesítse ezt úgy, hogy minden bekezdést hat mondat alatt tart. Ha valamiről többet szeretne mondani, egyszerűen kezdjen újat. Ez megakadályozza, hogy a cikke beakadjon.
Számos webhely kaphat fizetést, amelyek közzéteszik a cikkeit minden egyes nézetért vagy kattintásért. Lehetőség van arra, hogy cikkek írásával jövedelem jöjjön be. Egy idő után ezzel a rengeteg pénzt kereshet.
Ne próbálja mások munkáját sajátjaként átadni. A cikkmarketing aranyszabálya, hogy eredeti legyen. A tartalmának a sajátjának kell lennie, különben hírnévre tesz szert az iparágban, mint tartalomtolvaj, és új pályafutása véget ér, mielőtt elkezdődik.
A marketingcikk megírása után összefoglalót kell készítenie, amely legalább két mondat, de legfeljebb öt mondat. Ennek az összefoglalónak röviden le kell írnia, mit kínál a cikk. Ha összefoglalóját egy cselekvési igével kezdi, segíthet az olvasó bekötésében.
Ha PLR cikkeket fog használni a cikkek marketingjéhez, akkor fontolja meg a cikkek átírását, amennyire csak lehetséges. Ennek egyik oka, hogy ezt meg kell tennie, az, hogy a cikk könyvtárak nem teszik lehetővé a másolatok másolatának felsorolását. A PLR újraírása értéket ad a cikkeknek, mivel hozzáadhatók a cikkek könyvtáraihoz. Legalább át kell írnia a használt PLR anyag 70 százalékát.
A cikkmarketing nem csak egy termék értékesítésére, hanem nyilvánosság elérésére is használható, ha egy személy választott tisztségre vagy pozícióra indul. Ha a cikkmarketing segítségével felhívja a figyelmet egy jelölt politikájára, sokkal több támogatót vonzhat az ügyéhez.
Írjon embereknek, ne keresőmotoroknak. Sok marketinges annyira belekapaszkodik a kulcsszó optimalizálásba, hogy elfelejti, hogy cikkeiket az emberek el fogják olvasni. Inkább töltse fel cikkét kulcsszavakkal az olvashatóság rovására, koncentráljon arra, hogy a cikk érdekes és könnyen olvasható legyen. Ne felejtsük el, hogy végső soron vállalkozásának ki kell szolgálnia az embereket.
Az erőforrás doboz készítésekor ragaszkodjon 100 szóhoz vagy kevesebbhez, abszolút nem. Nem akarja túlterhelni olvasóit. Azt szeretné, hogy az erőforrásdoboz olyasmi legyen, amit az olvasók meg akarnak majd nézni, nem pedig valami, ami eltaszítja őket, mert túl sok az információ.
A cikkek marketingje során az egyik tipp, amelyet emlékeznie kell, hogy hozzon létre egy fülbemászó címet. Ne ragadja le annyira a tartalom írását, hogy elfelejtse, mennyire fontos a címe, hogy vonzza az embereket és felkeltse a figyelmüket. A cím az első dolog, amit az emberek látnak, ezért fontos, hogy a lehető legnagyobb figyelemfelkeltő legyen, hogy a legtöbb ember valóban megnézze a munkáját.
A cikkek marketingjével kapcsolatos információk nem igazán ritkák; csak manapság a legtöbb író lusta, és csak a feje tetejéről mondja el, amit tud. Ez a cikk kicsit mélyebbre ásott, és többet tett közzé a cikkek marketingjéről, mint máshol. Használja ezeket az információkat előnyére, és bővítse vállalkozását.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.