Az e-mail marketing használata terméke eladásához
Elmúltak már azok az idők, amikor a vállalkozásoknak szórólapokat kellett küldeniük a tömeges piacokra, vagy fel kellett rakniuk az autókra a parkolókban, és remélni kellett a legjobbakat. Az e -mail marketing segítségével a vállalkozások elérhetik meglévő ügyfeleiket, valamint azokat, akik valóban érdeklődnek termékeik iránt. Ez a cikk segíthet olyan e-mail marketing kampány kidolgozásában, amely segít elérni a célt.
Adjon exkluzív tartalmat marketing e-mailjeiben. Ha olyan információkat ad meg a levelezőlistán szereplőknek, amelyek nem állnak rendelkezésre a webhelyén, az ügyfelek nagyobb valószínűséggel elolvasnak minden üzenetet, és már alig várják őket. Ügyfelei különlegesnek és megbecsültnek fogják érezni magukat, ha releváns információkat kapnak e-mailjeiben.
Kínáljon fel kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak marketing e-mail-listájára. Helyezzen el egy űrlapot a webhelyén, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be az űrlapot, hogy az űrlap elküldésekor automatikusan kupont küldjön az új ügyfeleknek. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy Ön marketinganyagokat küldjön nekik, hogy ne vádolják meg spam küldésével.
Használjon minél több forrást, hogy minél többet megtudjon az e-mail marketingről. Sok könyvet lehet felfedezni a könyvtárakban és az interneten. Meg kell próbálnia helyi e-mail marketing órákon és workshopokon is részt venni.
Hagyja, hogy az olvasók megválasszák a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverszűrők, és emberi szem soha nem látja. Küldjön ki alapszöveget vagy gazdag szöveges formátumot, beleértve a webhelyére mutató linket, és a HTML verzió lehetőségét azok számára, akik ezt szeretnék.
Az e-mail marketingkampánynak, mint minden másnak, tervezési és tesztelési fázisra van szüksége. Tervezze meg, hogy időbe telik, és ügyeljen arra, hogy üzenetei a spam elleni küzdelemben használt összes technikán túlmenjenek, a tartalomszűrőktől a képek blokkolásán és a Java-szkriptek elfojtásán át. Egymillió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudhatja, hogy látják-e.
Annak érdekében, hogy elhárítson minden aggályt a spammel kapcsolatban, és biztosítsa, hogy senki se legyen ott véletlenül az előfizetői listáján, fontolja meg a kettős részvételi stratégia alkalmazását. Az első üzenetnek valamilyen további műveletet kell igényelnie, például válaszolnia kell vagy rá kell kattintania egy linkre, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az olvasó szeretne további e-maileket kapni.
E -mail marketingtevékenységei akkor nyújtják a legjobb eredményt, ha összehangolja azokat a marketingkampány többi részével. Ne dolgozzon önmaga ellen, ha szükségtelenül többszörözi erőfeszítéseit több különböző marketingcsatornában. Győződjön meg arról, hogy az e-mailek, a közösségi média és a hagyományos helyszínek használata jól együttműködik.
Tudja meg, milyen a spam fogadása, hogy megtudja, milyen hibákat nem szabad elkövetnie saját kampányai során. Hozzon létre egy ingyenes e -mail címet, és tegye közzé nyilvánosan az interneten; a spamnek gyorsan meg kell jelennie. Tanulmányozza ezeket az e -maileket, hogy megtudja, mit ne tegyen, és szükség szerint módosítsa saját kampányait. Másnak kell lennie, mint a spammerek!
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Miközben azonosítja az önben megbízó fő ügyfélkört, nézze meg, hogy kaphat-e telefonszámokat és címeket. Építse tovább kapcsolatait azáltal, hogy bővíti a kommunikációt hűséges alapbázisával azáltal, hogy kapcsolatba lép velük ezeken a médiumokon és e-mailen keresztül.
Amint azt korábban megjegyeztük, az autókra kihelyezett és a levelezési listán szereplőknek elküldött szórólapok köztudottan drágák, időigényesek és többnyire nem hatékonyak. Az e-mail marketing beköszöntött, és lehetővé teszi, hogy vállalkozását sokkal hatékonyabban, a költségek töredékéért és nagyobb sikeraránnyal küldje piacra. A cikkben található információk segítségével sikeres e-mail marketing kampányt hozhat létre.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.