Maximalizálni szeretné e-mail marketinggel kapcsolatos erőfeszítéseit? Próbálja ki ezeket a nagyszerű ötleteket!
Ahhoz, hogy sikeres legyen, minden cégnek önmagát kell piacra dobnia. Sok vállalat azonban nem használja ki teljes mértékben a rendelkezésre álló marketingeszközök széles skáláját. A vállalkozás marketingjének egyik legjobb módja az e-mail marketing. Ez a cikk néhány tippet és tanácsot tartalmaz, amelyek segítenek jobban kihasználni az e-mailben rejlő lehetőségeket vállalkozása marketingje érdekében.
Legyen kitartó az ügyfelek elérésére tett kísérleteiben. Nem kell naponta e-mailt küldenie, de tartsa észben, hogy addig nem ragadhatja meg az ügyfelek figyelmét vagy üzletét, amíg többször nem találkozott az Ön márkájával vagy termékeivel. Gyakran érintse meg a bázist, de nem olyan gyakran, hogy túl bosszantónak tűnjön.
Duplán és háromszor ellenőrizze e-mailjeit, mielőtt megnyomja a „Küldés” gombot. Győződjön meg arról, hogy hírlevelei és e-mailjei nem tartalmaznak hibákat. Mielőtt elküldené e-mailjét, tesztelje az elrendezést néhány különböző e-mail kliensben, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az Ön által kívánt módon olvasható. Ellenőrizze még egyszer a linkeket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az emberek hozzáférhetnek webhelyéhez.
Kezeljen minden olvasót kapcsolatként. Az első e-mailben kérjen engedélyt további küldéshez. A második e-mailben mondja el nekik, hogy a jövőben milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak. A harmadik e-mailben és azt követően kövesse azt a tartalmat, amelyet ígért nekik.
ha kifogy az ötletekből az e-mail marketing kampányához, próbálja meg engedni ügyfeleit, hogy segítsenek. Írja le például az ügyfelektől kapott kérdéseket. Aztán amikor elküldi a következő e-mailt, akkor van egy témája. Ügyeljen arra, hogy a jóváíráshoz adja meg az ügyfél nevét is.
Próbálja meg bevonni az ügyfelet az e-mail tárgysorával. Az e-mailnek abban a pillanatban fel kell hívnia az olvasó figyelmét, amikor a beérkezett üzenetek mappájába kerül, különben a kukába kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysora, pontosan ez fog történni. Tehát próbálja meg némi kreativitással fűszerezni a tárgysort.
Ne használjon sok grafikát az elküldött e-mailekben. A grafika betöltése sokáig tarthat, ami néhány felhasználó kedvét eltántoríthatja az e-mail megtekintésétől. Ezenkívül e-mailjei a spam mappába kerülhetnek, ha túl sok grafikát tartalmaznak.
Ha hatékony e-mail marketing kampányt épít fel, megfelelő regisztrációs űrlapokkal kell rendelkeznie cége webhelyén. Győződjön meg arról, hogy minden oldalon megtalálhatók, és arról is, hogy a webhely oldalain a megfelelő helyen legyenek. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek regisztráljanak.
Próbálja meg megtanulni, hogyan ne találkozzon spammel a spam megtekintésével. Szerezzen ingyenes e-mail címet, tegye közzé ezt a címet az interneten, és figyelje meg, mennyi spamet kap. Tanuljon ezekből az e-mailekből a rossz dolgokból, és ennek megfelelően állítsa be e-mail kampányait. Tegyen meg minden tőle telhetőt, hogy elkülönüljön a spamküldőktől. Ez javítani fogja hírnevét, és megakadályozza, hogy ügyfelei leiratkozzanak.
Használja az aktív és passzív visszajelzéseket a marketingkampányok javításához. Az aktív visszajelzések nagyon közvetlen válaszokat adnak a márkájával kapcsolatos közvéleményre. Javaslatokat vagy észrevételeket kér, és azokat megkapja. A passzív visszajelzéseket talán észre sem veszi az olvasó. Több tucat forrás áll rendelkezésre, hogy megtudja, mely linkjei kapnak kattintást.
Egy sikeres email marketing kampány létrehozása egyszerűbb, mint amilyennek látszik. Ha e-mailt használ ügyfelei elérésére, növelheti nyereségét, és kapcsolatokat építhet ki azokkal, akiket el akar érni. Figyelje meg, hogyan nő a bevétele a fenti cikkben található tippek alkalmazásával.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.