Tippek vállalkozása hírnevének kezeléséhez
Szeretné jobban megérteni a hírnévkezelést az üzleti életben? Valószínűleg megtenné, mivel a hírnevének javítása érdekében végzett tevékenységek több eladást generálnak. Folytassa az olvasást, hogy megtudja, hogyan kezelheti pozitívan hírnevét.
Ha negatív tartalmat talál a márkájával kapcsolatban az interneten, szabaduljon meg tőle. Ez az Ön által felügyelt internetes tulajdonon található, például egy megjegyzést a blogjához, csak törölje. Ha szükséges, küldjön kérést a webmesternek, ahol a tartalom található. Amikor eltávolítják, a Google URL-eltávolító eszközével győződjön meg arról, hogy többé nem jelenik meg.
Online vállalkozása hírnevének javítása érdekében optimalizálja a weboldalakat a vállalkozása számára nélkülözhetetlen keresési kifejezések használatával. Általában ez a vállalkozás neve. A nagy keresők a hatósági oldalakat részesítik előnyben. Ez biztosítja, hogy a keresési oldalakon előkelő helyen szerepeljen.
A blogok nagyszerű módjai annak, hogy erősítsék online jelenlétét és növeljék cége hírnevét. Mutasson vendég bloggereket az Ön iparágában, adjon tippeket termékei használatához, valamint egyéb információkat, amelyek segíthetik ügyfeleit. Az egyik legjobb stratégia az, ha más vállalkozásokat is bemutat, amelyek dicsérik az Ön termékeit és szolgáltatásait.
Írjon cikkeket más webhelyekre a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez segíthet sok embernek abban, hogy profiként tekintsen önre. A cikkek végén írja be a nevét, cégét és egy linket, amely visszavezet a webhelyére. Az, hogy hol ír, a vállalkozás céljától, a réstől és a célközönségtől függ. Próbáljon meg a lehető legrelevánsabb tartalmat létrehozni ezekhez az elemekhez.
A cégén megjelenő negatív online tartalom ellen lépjen kapcsolatba a készítőjével. Ha bármilyen negatív tartalom jelenik meg, amikor rákeres a cégére, próbálja meg a lehető leghamarabb felvenni a kapcsolatot az értékelővel, bloggerrel vagy bárkivel, aki közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amit tehet, hogy pozitívra változtassa a negatív érzéseiket. Ha nem hajlandók megtenni, írjon megjegyzést (ha lehetséges) a saját oldalával a történethez.
Amikor nyilvánosan válaszol az ügyfelektől kapott visszajelzésekre, ne felejtse el megszólítani őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok egyéneknek tekintik őket, nem pedig egy nagyon nagy csoport egy részének. A nevük használata azt fogja adni nekik, amit akarnak.
Tartsa elégedetten jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat mutatós médiát használ új ügyfelek bevonzására, és nem tesz semmit jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszaüthet, és az általános nyereség csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon olyan ösztönzőket a visszatérő ügyfeleknek, amelyeket nem kínálnak új ügyfeleknek. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli a vállalkozásukat.
Figyelje meg, mi történik a közösségi hálózatokon. Gyakran vitatkoznak itt az emberek a cégekről. Ha lépést tart ezekkel a hálózatokkal, mindent megtehet annak érdekében, hogy elkapja a negatív szavakat, és gyorsan elkezdje a sérülések kezelését. Ez erősen tartja a hírnevét.
Vegyen részt közösségében. A cég hírnevének erősítésének egyik legjobb módja az, ha jótékonysági tevékenységet folytat a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó hírverést kap, és lehetőséget ad arra, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem tudna beszélgetni.
Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, ne távolítsa el. A legtöbb vállalkozásnak időnként elégedetlen ügyfelei lesznek. Ha mindenhol csak pozitív vélemények vannak, az emberek azon töprengenek, hogy tesz-e valamit azért, hogy jobban nézzen ki, mint amilyen.
A fenti tanácsok nagyszerű hírnevet biztosítanak vállalkozásának. A hírnév kezelése a növekedés kulcsa. A lényeg a bizalom növelése.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.