Gondja van a Bestbyte cikkmarketinggel? Kövesse ezeket a javaslatokat!
Ha forgalmazni szeretne egy cikket, nem kell drága díjat fizetnie egy szakembernek az eredmények elérése érdekében. A legjobb eszközök ingyenesek és kéznél vannak. Ez a cikk felvázolja a cikkek piacra dobásának és az interneten való láthatóságának növelésének számos módját.
Munkáját szervezze ki. Ha nem tud írni, ne gyötrődjön minden cikken. Egyszerűen béreljen fel egy írót, aki elvégzi helyette a munkát. A folyamatnak nem kell költségesnek vagy problémásnak lennie; minden áron kaphatók írók. Ha írót szerez, akkor felszabadul az általa élvezett üzleti tevékenységekre, és a munka továbbra is kész lesz.
Ügyeljen arra, hogy mi működik és mi nem. Néha bizonyos piaci ötletek nem viszonoznak az olvasók körében. Próbáljon új projekteket a múltban sikeres projektekhez szabni. A potenciális aranybányák felismerése maximalizálja a profitot. Gyakran jobb, ha ragaszkodunk ahhoz, ami már jövedelmezőnek bizonyult, ahelyett, hogy mindig újra megpróbálnánk feltalálni a kereket.
Növelje webhelye keresési rangsorát több belső hivatkozás hozzáadásával. Amikor új tartalmat ad hozzá az oldalhoz, hivatkozzon vissza az előző tartalomra. Például, ha van egy blogja a receptekről, és egy olasz tésztaételt tesz közzé, hivatkozzon vissza egy korábbi, a lasagnáról írt receptre. Amikor ezt megteszi, automatikusan megnöveli a belső forgalmat a webhelyen belül, ami növelheti a rangsorolását.
Tanuljon meg jól írni. Az olvasók minőségi tartalomra vágynak, és ha véleményei és cikkei tele vannak nyelvtani és helyesírási hibákkal, akkor nem veszik komolyan. Ügyeljen arra, hogy ennek megfelelően szerkessze magát, és adja meg olvasóinak a szükséges információkat a megfelelő formátumban. Az eladások növekedni fognak, ha webhelye jól meg van írva és jól formázott.
Ügyeljen arra, hogy ellenőrizze a cikkek helyesírását, majd olvassa el őket saját maga, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden helyesen van írva, és a megfelelő szavakat használta. A helyesírás ellenőrzők nem tudják, milyen szóra gondolt. Lehet, hogy teljesen rossz szó van a helyén, bár tökéletesen van írva. Ellenőrizze a nyelvtant. Ha ön nem nyelvész, használjon egyszerűbb mondatszerkezetet.
Hozzon létre egy ellenőrzőlistát legalább öt olyan cikkkönyvtárból, amelyek előkelő helyen állnak a népszerű keresőkben. Ez segít elkerülni a saját készítésű többletköltségeket. Időt és pénzt takarít meg, miután időt szánt a használható kezdeti ellenőrzőlista elkészítésére.
Az írói hang megtalálása nagyon fontos, ha sikeres akar lenni a Bestbyte cikkmarketingben. Az internetes forgalom generálására és az online üzlet megszerzésére használt cikkek nagyon távol állnak a tudományos és vállalati világban bátorított száraz, érzelemmentes írásmódtól. A jó cikkíró az, aki megengedi, hogy karaktere megjelenjen a cikkében.
Ahogy olvasta, egy cikk marketingje nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik. Ha megfelelően reklámoz egy cikket, még írói hitelességét is növelheti.
Ha azt szeretné, hogy cikke valóban feltűnjön az interneten, használja az előző tippeket a piacképesség maximalizálása érdekében. Mit vár... kezdje el még ma!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.