Legjobb tippek a cikkmarketing következő szintre emeléséhez
Sok más embert hallott már a cikkmarketinggel kapcsolatban, de itt az ideje, hogy tanuljon róla, és legyen saját szakértője. Bár ez extra elköteleződést igényelhet, minden bizonnyal visszakapja, amit belefektetett. Ez a cikk sok hasznos tippet ad az Ön számára.
Győződjön meg róla, hogy a cikkek jó minőségűek. Ha sok elírási, helyesírási vagy nyelvtani hibája van, amatőrnek tűnik. Az emberek nem fogják komolyan venni, és kerülni fogják az összes cikkét. Ugyanez igaz arra az esetre is, ha téves tényeket közöl vagy hazudik olvasóinak.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtatja, és ne minden cikkben szerepeltessen egy terméket. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de belefáradnak az állandó marketingbe. Ha cselekvésre ösztönöz minden negyedik vagy ötödik cikkben, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben verné a marketingdobot.
Ügyeljen arra, hogy hol tárolja cikkeit. A Google a közelmúltban megváltoztatta algoritmusát, hogy megbüntesse az "alacsony minőségű tartalommal foglalkozó farmokat". Úgy tűnik, hogy bizonyos cikkeket tartalmazó webhelyek, például az eHow és a Squidoo érintettek. Míg a cikkkönyvtárak jó kiegészítő forrást jelentenek a visszafelé mutató hivatkozásokhoz, a cikkeket, ha lehetséges, helyezze el saját webhelyén.
Rövid és egyszerű a legjobb, ha cikkmarketingről van szó. Az internetes írás világa más vadállat, mint egy magazinnak vagy újságnak. Tartsa a cikkeit beszélgetősen, és szabaduljon meg minden szükségtelen információtól. Minél könnyebben érti meg az olvasó, amit mond, annál valószínűbb, hogy folytatja az olvasást.
Kerülje el azt a késztetést, hogy ugyanazt a cikket rohamosan küldje el az internet összes indexébe. Számos cikkindex használható cikkmarketinghez. Gyakori csapda, ha egy cikket ismételten beküldenek több száz indexbe. Ezt kerülni kell, mivel a keresőmotorok felkaphatják és negatívan jelölhetik meg, ezzel csökkentve az oldal rangsorát.
Maradjon a témánál. A cikknek mindig relevánsnak kell lennie az általa népszerűsített tartalom szempontjából. Ha lakásfelújításról ír, nincs ok arra, hogy belevessen egy történetet a legutóbbi Bahamákon töltött nyaralásáról. Az olvasók azt szeretnék, hogy a tartalom megfeleljen a témának, ezért ügyeljen arra, hogy ne tévedjen túl messzire.
Legyen posztergyerek a gyakoriságért. Tegyen közzé új cikkeket, amilyen gyakran csak tudja. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja új olvasók szerzésének, valamint arra, hogy a keresőmotorok és a cikkadatbázisok Önre összpontosítsanak. Minél többet frissít új információkkal, annál több cikke jelenik meg, új olvasókat csábítva.
A cikkmarketing talán legszebb aspektusa: a marketingesek által manapság használt munkatechnikák többségét a marketingesek gondolták ki és alkalmazták. Ez azt jelenti, hogy bármilyen nagyszerű ötlete, amely ellentmond, könnyen a következő legkelendőbb e-könyvvé válhat a hatékony marketingről.
A cikkmarketing során érdemes megjegyezni, hogy a cikkek nem a tényleges termékoldalak. Ezeken a cikkeken keresztül nem próbálja eladni az embereknek a terméket; Ön csak arra törekszik, hogy eléggé felkeltse az érdeklődését ahhoz, hogy rákattintsanak egy linkre, és felkeressenek egy olyan webhelyet, amelyet szeretnének. Itt van egy nagy különbség, amit egyesek figyelmen kívül hagynak.
Ha fantasztikus módot keres egy webhely, szolgáltatás, termék vagy blog népszerűsítésére, a cikkmarketing segíthet a sikerben. A cikkmarketing egyszerűen azt jelenti, hogy egy jól megírt kompozíción keresztül eladja magát vagy ötleteit. Egy kis kutatással bárki megtanulhatja, hogyan készítsen nagyszerű marketingcikkeket.
Ha egy cikk a lehető legjobb marketinget nyújtja, az néha a cikk helyéhez kapcsolódik. Ha megtalálja a legjobb kiadványt a cikk közzétételéhez, nagy hatással lehet arra, hogy ki fogja megtekinteni a cikket. A jó döntések nagyszerű eredményekhez vezethetnek a cikkmarketingben.
Használja ki a szerzői mezőt, amely a címtárban a cikke után található. Szánjon időt arra, hogy jó, rövid életrajzot írjon magáról, és feltétlenül csatoljon egy linket a webhelyére, hogy az olvasók rákattinthassanak. Használja ezt a mezőt "cselekvésre ösztönzésként", hogy a címtárakból nagyobb forgalmat irányítson webhelyére.
A hatékony cikkmarketing egyik fontos technikai szempontja, hogy írás közben változó hosszúságú mondatokat használjon. A rövid mondatok a leghatékonyabbak, de az ismételt rövid mondatok elkábítóak. A hosszú mondatok bonyolultabb gondolatokat is megmagyarázhatnak. Valószínűbb azonban, hogy összezavarják és lelassítják az olvasókat. Az ideális cikk mindkét fajtából egészséges adagot használ.
Összefoglalva, most sok hasznos tippet kapott a cikkmarketinggel kapcsolatban. Bár lehet, hogy már ismert néhány ilyen információt, reméljük, hogy vagy megerősítette jelenlegi tudását, vagy tanult valami újat. Használja ezeket az információkat, és legyen saját sikerének irányítója.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.