Egyszerű lépések az e-mail marketing használatának megkezdéséhez
Az e-mail rendkívül hatékony módja lehet vállalkozása marketingjének, de tudnia kell, hogyan emelheti ki üzeneteit a naponta elküldött több millió egyéb üzenet közül. A következő cikkből megtudhatja, hogyan vághatja át a spam özönét, és hogyan ragadhatja meg az emberek figyelmét
Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, feltétlenül küldjön egy e-mailt, amelyen egy boldog születésnapi üzenetet is talál. Az e-mailben tüntessen fel egy kérést, amely felszólítja a személyt, hogy menjen egy adott helyre. A végződés tartalmazhat egy linket, amely azt mondja neki, hogy rákattintva lehet előfizetővé válni.
Használjon minél több forrást, hogy minél többet megtudjon az e-mail marketingről. A témával foglalkozó könyvek elérhetőek lehetnek a könyvtárakban és az interneten. Meg kell próbálnia helyi e-mail marketing órákon és workshopokon is részt venni.
Használjon A/B tesztelési stratégiákat e-mailek küldésekor. Vegyen egy e-mailt, és válasszon két különböző tárgysort az e-mailhez. Ossza fel a levelezőlistát két csoportra, és küldje el mindegyik csoportnak az e-mailt, de eltérő tárgysorral. Látni fogja, mely tárgysorok ösztönzik az embereket az e-mailek megnyitására, és melyeket érdemes elkerülni.
Kerülje a fontos marketingüzenetek kiküldését a nagy ünnepekhez túl közel. Az emberek gyakran nincsenek munkában, és családdal vannak elfoglalva, nem nézik meg az e-maileiket. Természetesen, mint mindig, vannak kivételek ez alól a szabály alól. Ilyen kivételek lehetnek a Black Friday promóciókat tartalmazó e-mailek vagy más olyan üzenetek, amelyek egy adott ünnepre vonatkoznak.
A színséma legyen következetes, és tükrözze a márkáját. Ha a színek mindenhol megtalálhatók a táblán, akkor amatőrnek tűnik, és előfordulhat, hogy erőfeszítései nem érik el a kívánt eredményt. Megnézheti a COLOURlovers-hoz hasonló oldalakat, ha jó ötletekre van szüksége az induláshoz.
Használjon passzív és aktív visszajelzéseket az e-mail marketing jobbá tételéhez. Az aktív visszajelzés pontosan az, amire számítani lehet: az olvasók véleményének kikérése felmérések vagy kérdőívek formájában. A passzív visszajelzéseket általában nem látják az olvasók. Számos eszköz és szoftver áll rendelkezésre, amelyek megmondják, hogy mely hivatkozások kapják a legtöbb figyelmet.
Alaposan fontolja meg, hol helyez el linkeket marketing hírleveleiben. Például nem szeretné elküldeni az olvasókat az e-mailjéből, mielőtt cselekvésre szólítaná fel őket. Ezenkívül ne helyezze el a kiemelt hivatkozásokat az e-mailek végére, ahol figyelmen kívül hagyhatják azokat.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatnia kell velük, mire számíthat. Mondja el az előfizetőknek, hogy milyen gyakran hallhatnak Önről, és milyen típusú kommunikációt fog küldeni nekik. Ha arra számítanak, hogy mekkora mennyiségű e-mailt fog küldeni, kevésbé valószínű, hogy csalódnak és leiratkoznak.
Mutassa meg ügyfeleinek, hogy értékeli az idejüket, ha csak olyan e-maileket küld nekik, amelyek értékes információkat tartalmaznak. Tartsa tiszteletben intelligenciájukat, és küldjön hasznos információkat, ne csak értékesítési ajánlatokat. Próbáljon meg meggyőződni arról, hogy minden egyes elküldött e-mail egyedi kedvezményeket, ajánlatokat, kuponokat vagy csak hasznos és felvilágosító ismereteket tartalmaz.
Kínáljon fel bónuszt, például kupont, kedvezménykódot vagy más ingyenes ajándékot, cserébe, ha feliratkozik az e-mail levelezőlistára. Az emberek szeretnek ingyenes dolgokat kapni. Az e-mail cím alacsony értékű az ügyfél számára, de értékes Önnek, mint vállalkozásnak. Az emberek szívesen kicserélik elérhetőségeiket, cserébe 10% kedvezményt kapnak a következő vásárlásukból.
Az e-mail hatékony felhasználása vállalkozása népszerűsítésére bonyolult lehet, de könnyebb, ha tudja, mit csinál. Megfelelően végrehajtva az e-mail marketing drámaian növelheti láthatóságát. Használja ki jól az ebből a cikkből tanult tippeket és technikákat, hogy több ügyfelet szerezzen vállalkozásának.
házassági évforduló,pompom,esküvői torta,türkiz
2. pompom
4. türkiz
házassági évforduló,pompom,esküvői torta,türkiz
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.